שר הבריאות: "קורא לרופאים – תחזרו לעבודה לטובת הילדים"

    דוד פיינגולד No Comments on שר הבריאות: "קורא לרופאים – תחזרו לעבודה לטובת הילדים"

    שר הבריאות ליצמן אומר בעקבות החשיפה כי תוכננה העתקת המחלקה מ'הדסה' ל'שערי צדק': "בהלם; קשה לי לחשוב שרופאים בכירים ינסו לעשות פוטש לביה"ח במחשכים" • וקורא להם: "תחזרו לעבודה"

    סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, נאם בכנס 'שקיפות בבריאות' בתל אביב וביקש תחילה להתייחס למשבר הרופאים ב'הדסה': "אני ברשותכם רוצה להתייחס לנושא הבוער בימים אלו, נושא הדסה. לאורך כל הדרך הדבר היחיד שעניין אותי הוא רק הילדים. לא הסתכלתי על מי יצא נגדי ולא על שלטי החוצות והאוטובוסים, עניין אותי מצב הילדים בלבד" אמר.

    "הנחיתי את מנכ"ל 'הדסה', פרופ' זאב רוטשטיין, שהדברים שהרופאים ביקשו הם יקבלו, כלומר להחזיר המצב לקדמותו לפני המשבר. רוטשטיין קיבל הנחייתי. לצערי הרופאים לא קיבלו זאת. אין ירושלים בלי הדסה והצלנו את הדסה. מאז שרוטשטיין בהדסה הפעילות בביה"ח עלתה מעל הציפיה. אני חוזר ומדגיש שלא תהיה מחלקה בשערי צדק, זוהי קביעה מקצועית של משרד הבריאות ולא שלי כשר".

    "אני אישית בהלם ממה שקראתי הבוקר, קשה לי לחשוב שרופאים בכירים ינסו לעשות פוטש לביה"ח במחשכים. ולנסות לקחת את העובדים, עובדים סוציאליים, אחיות ואנשי מינהלה ולהרוס את המחלקה. זה משהו שלא יעלה על הדעת. זהו הרס של מערכת הבריאות. אצטרף לבדוק את ההתנהלות הזו שבין הרופאים ושערי צדק".

    "כבר בישיבה בכנסת הצעתי מגשר – הדסה קיבלה הם הרופאים דחו, אח"כ פגישות עם מנכ"ל המשרד, הצענו מתווה והם אפילו לא טרחו לחזור אל המנכ"ל. היום אני מבין למה הם לא ענו. לא עושה חשבון נפש עם אף אחד – אני קורא היום לרופאים תחזרו לעבודה לטובת הילדים. אני את המתווה שלי אקיים ואעמוד בהבטחתי. תצילו את הילדים ותחזרו לעבודה".



    0 תגובות